onsdag den 24. juli 2013

Haven:)

Jeg har været ude i haven for at lege..
Lege med min lille el klipper..Jeg fik den i fødselsdags gave for nogle år siden..
Den er jeg rigtig glad for.
Den er så utrolig nem og klippe og forme med..
 
 

Her har jeg bare klippet rundt og formet dem lidt. Bedet støder op til vores terrasse så buskene skal helst ikke fylde for meget..  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Her er der lidt mere snoretop over den første busk. Og den sidste er stammet op og ender i en lille busk..
 
Jeg synes det er rigtig sjovt, når man selv kan sætte sit præg på buskene..
Nu er alle buskene i min have ikke klippet, det er faktisk kun dem tæt på terrassen. Resten af haven er nærmest det man kalder vild:)   
 
 
Her sidder så en lille utålmodig fyr, og venter på jeg bliver færdig, så han kan komme hen til fuglebadet igen..
 
Dejlig sommer varm hilsen:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar