fredag den 19. juli 2013

Loppefund:)

Overfor det hotel vi boede på, da vi var på ferie i Sverige, var der et loppemarked..
Der måtte jeg jo ind, for at se om der var nogle gode sager, som jeg kunne bruge.
Og det var der jo!!!

Det så ikke ud af noget særligt, sådan set udefra.. men indenfor var der bare fyldt med "guld".. altså jeg havde det sådan, at jeg havde mest lyst til og gå ud igen..for der var bare så mange møbler jeg gerne ville have med hjem..men, vi havde ikke plads i bilen til mere..

Kommer i forbi
Best Western Hotel Mektagonen..
i Gøteborg..

Og har i trailer med,
Så kig indenfor..Uha..







Jeg fandt et ægge bæger. Dem samler jeg jo på.. Jeg køber altid et når vi er på tur eller på ferie..
Jeg har en pæn samling..
Til påske kommer de frem alle sammen..



Jeg faldt også over denne søde hylde. Den er i rigtig fin stand..
Den skal lige males lilla der hvor den er blå. Selve rund stokken skal også lige males hvid..Jeg har ikke helt bestemt om hele hylden skal males, måske beholder jeg den som den er..

Der kommer billede af hylden når den er færdig...

Hej... Hej...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar